duminică, 12 august 2012

Elena David vorbeste despre experienta traita la MPFM

Elena David:"Toate trec asa se spune...Dar nimic nu trece fara sa lase urme!Si iata totul se apropie de sfarsit...Participarea mea in cadrul reality-show`lui matrimonial"Mireasa pentru fiul meu" a insemnat foarte multe pentru mine.Momentele inedite,lacrimile de nestapanit,situatile critice,cuvintele calde ale unor"staraini",distanta fata de cei dragi si multe altele m`au facut sa devin omul de astazi...un Om 
cu litere mari!Am invatat multe:sa fiu mai responsabila,toleranta,ca cei din jur nu sunt asa cum credeam eu odinioara,sa maschez emotile...temerile,sa cunosc oameni doar privindu`i in ochii,sa`i respect pe toti indiferent daca imi vor binele sau raul,sa accept sfaturile si indrumarile celor din jurul meu si faptul ca nici o intrebare nu ramane fara raspuns! 

Am intrat in competitie cu speranta ca imi voi gasi"omul sufletului meu"...nu a fost asa.Stiu ca daca Dumnezeu asa a vrut sa fie ,inseamna ca are ceva mai bun pentru mine!Si nu am parasit competitia inainte de a pune bazele unor frumoase prieteni,dar cu parere de rau spun ca am pierdut cativa din bruma de prietenii pe care o aveam.Nu regret nimic din ceea ce a insemnat pentru mine competitia "Mireasa pentru fiul meu",a fost cea mai frumoasa experienta traita pana acum!Privesc in urma cu nostalgie...imi este extrem de dor de ei si de momentele petrecute impreuna.
Astept cu nerabdare sa`i felicit pe castigatori dar si sa`i revad pe ceilalti membrii ai familiei"Mireasa pentru fiul meu"Asa a fost scris acolo undeva sa intalnesc oameni speciali pe care ii imbratisez calduros!Stampiluta va pupaceste"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare