sâmbătă, 23 iunie 2012

Catalin Movileanu ne dezvaluie ce se va intampla pe 25 iunie


25 iunie

Cand esti minor iti doresti cu ardoare sa ajungi la majorat. Cand esti major iti este dor de momentele copilariei si ale adolescentei. Cand esti elev de liceu, nu stii cum sa chiulesti cat mai mult si sa termini scoala odata...
Cand ajungi la maturitate iti lipsesc mult episoadele din liceu si ai vrea sa le retraiesti, iti aduci aminte cu drag de acele momente..

" Adolescenta, varsta decoperirii propriei indentitati".

Noi oamenii uneori ne dorim cam ceea ce nu avem. Este trist pentru ca daca nu apreciem ceea ce avem, nu suntem fericiti.

Pana in acest an abia asteptam ziua de 25 iunie, ziua in care se mai adauga un an la numarul de ani impliniti. Anul acesta nu stiu cum sa ma ascund, simt ca imbatranesc. Fac 26 de ani si nu am realizat nimic.

Eram mai old fashion in ceea ce priveste serbarea zilei de nastere, imi placea sa invit pe cei apropiati la un restaurant unde sa ne privim intr-un mod direct si sa despletim amintiri. Varianta tinereasca de-a petrece in cluburi nu am simtit niciodata ca mi se potriveste.

Este inevitabil sa imbatranim si stiu ca fiecare varsta are frumusetea ei, totul depinde de tine cat de tanar te simti in interior si cat de bine stii sa traiesti cu adevarat. Insa de la partea teoretica la cea practica poate fi doar un pas, un pas foarte lung.

In acest an nu am nici un chef de vreo serbare sau vreo intrevedere in acest sens, ma voi ascunde!

La multi multi multi multi multi ani mie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu